Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettallmänt
Läst 621 ggr
Kompiis
0

lite OT - Fotograf

Hej alla :)

Vad brukar du fotografera förutom djur ?
Vad skulle du vilja bli för en sorts fotograf om du blev det när du blir stor ? Jag brukar fotografer människor, djur, växter och saker… Om jag blir fotograf skulle jag vilja bli vykorts-fotograf och/eller familjefotograf, alltså sån som tar kort på familjen eller när dom gifter sig eller liknande :)

// Ebba

Olysios
0

Det mesta om jag inte fotograferar hundar så är det väll natur eller macro ^^

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Cydonia
0

Jag fotar ALLT! Landskap, stadsbilder, sport, människor, djur, natur, stilleben… Har inte spårat in på något än, men det är nog roligast att fota djur och människor.

Kompiis
0

Cydonia, jag är lik dej. Fotar allt och alla :D

KarolinaNowak
0

Även jag fotar lite allt möjligt. Men jag skulle däremot vilja bli naturfotograf på heltid, dvs som yrke.

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Thorsen
0

Om inte djur, så blir det natur. Ibland porträtt på människor.

Minka
0

Jag fotograferar väl så gott som allt, men macro och landskap är väl det jag tycker är roligast efter djurfoto.

[Vargnatt-]
0

Mest djur men blir det något annat så är det natur :)

Mupp
0

ALLT, är ett ganska bra ord tycker jag . just nu är det mycket lek med form och färg (vilket sker inom alla "områden").

Vilken sorts fotograf skulle jag vilja bli när jag blir stor…? Ja, min egen skulle jag vilja säga. Jag vill göra mitt på mitt sätt, och gillar någon det så gör det mig väldigt glad :) Annars får man ganska bra betalt på donken har jag hört…0:)       x'D

The-Photo
0

Makro och natur är det roligaste förutom djur enligt mig :)

Linn
0

nu är ju inte jag bra alls på att fota men skulle någon gång vilja lära mig. så, hur ser en macro bild ut? vad är det för speciellt med macro?

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Olysios
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10 extrema närbilder. Jag är ny inom macro men här är ett exempel

Bilden : Myggas antenn med en droppe på.

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Mari
0

jag fotar lite macro, naturbilder och har nyligen börjat fota modeller :D Fast änn så länge är de bara kompisar och kompisars kompisar som stått modell :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Linn
0

#11 aha! det var riktigt tufft! :)

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Kristall
0

När jag inte fotar djur så fotar jag lite allt möjligt. Men makro är jag fullständigt TOKIG i! Skrattande Speciellt vattendroppar och frost. :)
Gillar även att fota i naturen, speciellt vattendrag och i skogen.
Men mina absoluta favoritmotiv är mina djur <3
Jag vill bli natur- eller hästfotograf/djurfotograf om jag nu alls blir fotograf. Har tänkt söka till samma skola som min kusin sen, eller ngn annan fotoskola.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

neonrosa
0

Makro! Älskar att fota makro, fotar mer makro i naturen än djur, faktiskt! Har inte så  mycket tillgång att fota djur, tyvärr :(