Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 268 ggr
OlleA
5

(M) Daphne och Lillan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni får stå ut med många bilder på mina älsklingar…

OlleA
4

…som har det så fint tillsammans i åkerkanten.

OlleA
6

Puss! 🙂

[Forest]
1

Wow så fina bilder du tar 🌺 Alltid trevligt att du bjuder oss på dina fina bilder.

OlleA
0

Tack Forest! 🙂

Olle

Martin
1

Som vanligt, riktigt bra foton. Mycket känsla, snyggt komp och väl utfört hantverk!

mvh Martin

OlleA
0

Tack Martin! 🙂

Olle

Caaassiiie
1

Åh! Har sällan en dålig dag men om man väl har det, försvinner det helt klart ut genom dörren när man ser dina superfoton på dessa underbara! 😍 Bild nummer tre är solklar favorit! Super! 🙂

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

OlleA
1

Tack Caaasiiie! Roligt att du tycker så mycket om min älskade rådjursfamilj. Vi får se hur länge det är tillräckligt ljust på kvällarna för att jag ska kunna fortsätta följa dem med kameran. Jag hoppas förstås att det blir så länge som möjligt, men eftersom rådjur sällan är aktiva mitt på dagen är de svåra att följa ute i markerna under vintern då dagsljus är en bristvara. Då har jag i stället min rådjursmatplats igång hemmavid, men där är det andra individer som håller till. Mina "vinterrådjur" som jag så gott som aldrig ser under sommarhalvåret eftersom det är för mycket liv och rörelse häromkring. Men jag hoppas förstås få följa Daphne och Lillan nästa sommar också - och att de ska klara sig under höstens jakt och vinterns svältperiod.

Olle

Caaassiiie
0

Så lite så! Har väl en lite lagom förkärlek till dessa fina djur 🙂 Blir så om man bor i en storstad och inte får se dem för ofta skulle jag tro. Du får inte bara se dem, utan också fånga dem så fint på bild, helt solklart för mig att gilla dem! 🙂 Ah det förstår jag! Här nere omkring kan man egentligen se dem vilken tid på dygnet som, bara men vet platserna! 🙂 Hoppas få lite fler möten med "mina" få rådjursvänner när jag ska åka på jobb i Vollsjö snart igen. Och hållet tummarna för att Daphne & Lillan klarar sig undan jakten och att vi får se dem igen!

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots