Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 1967 ggr
Storvreten
0

Ett Får öga :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan. Jag var på en 4-h gård den här sommaren. Vi var där med våran getflock. När jag gick runt och tittade såg jag en bagge. Han stod så snällt att ajg fick för mig att ta en bild på hans öga. Jag vill ha kritik, positiva och negativa. Skickar nu den med färg och sedan en svart vit. Kritik på båda :D

MVH
/Linnéa

Storvreten
0

Nästa bild, svartvit men samma.

Jossa
0

Den första är finast :) Men det är häftigt eftersom man själv inte har får eller lamm som du vet ^^

Lotta_A
0

Jättefint motiv! Men jag hade velat se lite ull eller något så att man ser att det är ett får. Och så var den lite suddig.

Tyckte bilden i svartvir var coolare.

Storvreten
0

Tackar alla :) Är nöjd över kortet! Det är en bagge, A tror jag hans namn började på :) Jo, det svartvita vart nästan bäst ^^

Storvreten
0

Ingen annan som har något att säga om kortet? :)

Tisdus
0

Håller med #3. :) Fin bild, men jag trodde ett tag att det var ett hundöga. :P Men väldigt fin bild! :)

Storvreten
0

#6 Hundöga? :P Ajja, man kan ju inte alltid ha rätt ^^

emlie
0

Superfin bild! :D älskar det svartvita ögat, jättehäftigt! men på originalet framgår det tydligare att ögat tillhör ett får ;)

Storvreten
0

#8 Tackar :D

[Kaninfluff]
0

Sixtens mule xD han är också ett får, så jag tyckte det passa in lite :P Jag tycker att bild nr 2 var bäst!

Storvreten
0

Söt bild :D Synd att den var lite suddig. Ska jag klona på den? Tog mig friheten iallafall XD Fast du kanske inte ville :) Vart inte så bra, en fläck vart tokig XD Men ajja :P

[Kaninfluff]
0

vad fin den blev :D jag vet den blev lite suddig tyvärr xD

Storvreten
0

#12 Japp :) hehe ^^ Har du någon mer bild du vill få photoshoppad? :P

Martiinah
0

Tyckte att den andra var finast, någonting lite spöklikt över det. Men det första är nog egentligen bäst om man tänker på att det är en bagge som man har fotat ögat på ^^

Prova photoshoppa det här. Från Kolmården  =)