Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 1052 ggr
OlleA
5

(M) Haren

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min vän haren är framme på morgonen.

Grodan
0

Hej haren

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

JMW
1

Tänk så fin den är. Jag hinner sällan uppfatta den när jag är ute och går. Bara något som springer iväg när jag kommer. Skoj att se den så nära. Fina färger!

OlleA
1

Tack JMW. Även om haren ganska sällan är framme i så bra ljus att man ser de fina färgerna ordentligt, kommer hon ofta fram på mornar och kvällar…

OlleA
1

…för att ta för sig av mina små foderhögar.

JMW
1

Hon är så fin!

Carmarino
1

Jättefina färger. Vad är det för sorts hare?

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

OlleA
0

Det är en fälthare. För ett tag sedan hade jag en hare här som möjligen kan ha varit en hybrid, men det kan också ha varit en fälthare som helt enkelt såg lite annorlunda ut. Fälthararna är de absolut vanligaste hararna här, även om det kan finnas någon enstaka skogshare också.

Olle

Carmarino
1

Misstänkte att det var en fälthare, men jag är inte så bra på att se skillnad på dem, så jag tyckte det var bäst att fråga. 🙂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker