Godkväll 24/11
Det var väldigt dött här inne just nu, så jag skapar en godkvällstråd för att få upp aktiviteten lite.
Vad har ni hittat på idag? Har ni fotograferat något? Bifoga gärna en bild från något som har med eran dag att göra!
Själv har jag fixat lite med kamerautrustningen inför morgondagens hästfotografering, och så har jag suttit inne framför datan och redigerat kattbilder och frostbilder som jag fotade i morse. Fotade även ett rådjur genom köksfönstret idag, fick använda ISO 1600 så det blev lite brusigt.
Bifogar en bild på rådjuret.
Cute :D
Jag har fotograferat macro.. jag vet att detta är en djursida men lägger med bilden iaf .. Det är en iskristall i extrem macro, den sitter på toppen av ett gräs strå.. :) Inte bästa skärpan!
Sen så skulle jag ta lite kort på Gizmo i den nya snön som kom under natten men det var hopplöst.. hundar överallt på fältet och då vågar jag inte släppa honom då han gärna vill leka både med människor och hundar.. :/ dumma hund.. xD
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
Gokväll!
Själv har man sovit bort nästan hela dagen. Men har hunnit med att åka iväg på olika loppisar och secund handbutiker under dagen :) Hittade inte så mkt förutom ett fotoalbum :D
Annar så har jag nyss ätit, ska kolla på film om en stund med pojkvän :)
Har inte blivit nå fotande alls förutom på spel som pojkvän ska sälja på tradera ^^
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Blev lite sur idag, för ja va tvungen o va på öppet hus på skolan när det var jättefint fotoväder :/ menmen, fick måla granar på väggarna istället, alltid kul det med xP
#0 den var väl inge brusig? :o elr ser jag dåligt xD den va jättefin. tycker mina bilder blir jättebrusiga på ISO 400 :o