Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 216 ggr
EllaMarine
0

Kritik - Hundar in action

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade Schäfertiken Puck och Rottishanen Roy härom dagen när dom busade ute i snön.

Vill ha mkt kritik ! Bilderna är dock lite .. hm, "brusiga" då jag hade rätt högt ISO tal.

(Dom är helt oredigerade.)

Bild 1

EllaMarine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 2

Upptäckte att jag bara hade 2 hyfsade bilder, resten porträtt.

Olysios
0

#1 har lite för mkt luft under tkr jag .. annars härlig :D

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Cydonia
0

Jättesnygga bilder! Du har lyckats fånga rörelserna fint, och hundarna utstrålar lek så man blir alldeles glad! Gillar kompositionen på #0, men #1 kanske skulle passa bättre i stående format eller bara mer beskuren i under- och högerkant. Fina färger, men bakgrunderna är fortfarande lite röriga, även fast skärpedjupet är ganska kort. Överlag fina bilder på fina hundar, vill se fler bilder från dig! :)

EllaMarine
0

#2 Som jag sa är bilderna HELT oredigerade, har för tillfället inget program ett ens beskära bilderna i :/

#3 Tack så mkt, glädjer mig att läsa de :) Dock tycker jag att dom är lite korniga, men jag har inte riktigt lärt mig hantera ISOt riktigt ännu .. ;P

Cydonia
0

#4 Det är bara att öva! Fast i mörka tider som dessa får man dras med korniga bilder, huvudsaken är ju att man fryst rörelsen. ;)

EllaMarine
0

#5 Jo det är sant :P Men, som du kanske ser så låg solen på rätt bra, så jag hde nog kunnat sänkt Ison :p