Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: fotografera-djur
Läst 418 ggr
OlleA
5

Silva och Gråbo i snön

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har det blivit vinter! Lille Gråbo upplever snöyra för första gången.

JMW
0

Se där! En vinterbild!
Ser ut att ha kommit lite hos dig. Här har det precis nu börjat snöa så smått.

Carmarino
0

Här har det bara regnat. Snön kom aldrig till den här delen av Skåne.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

OlleA
0

Tack JMW och Carmarino för era kommentarer. Tråkigt att det inte snöar i Skåne. Här har det nog kommit mellan 5-10 cm och det fortsätter att snöa för fullt.

Olle

Carmarino
2

För min del får snön gärna hålla sig borta. Kunde den inte komma till jul så kan det lika gärna vara. 😃

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

OlleA
4

Jag hör på mysig julmusik, för när det inte blev någon riktig julstämning i december får man ju njuta av den nu. 🙂

Här har även Bruno hittat mat, medan brodern har koll på läget.

OlleA
5

Mamma Silva har koll medan båda pojkarna äter.

Sabah
0

Härliga bilder! 🙂

💖🧡💛💚💙💜

Vixxen
0

Fint med snön!

Carmarino
1

#5 Ja, man får göra vad man kan för att skapa julstämning - och det är ju bara 10 månader kvar till juldagen. 😃

OlleA
2

Tack Sabah och Vixxen! Tydligen gillar SVT också mina bilder, så om ni vill kan ni gärna se på "Sverige idag" som börjar nu 17.30 i SVT1. Jag tror att chansen är ganska stor att en av bilderna visas i slutet av programmet, ca 17.55. Den är i alla fall med på SVT:s hemsida https://www.svt.se/vader/fragor_och_svar/tittarbilder-vecka-9-4 där ni kan se den om ni klickar på "Visa alla (31)" under bilden på hunden i snön, och scrollar ner en bit.

Olle

OlleA
0

Nej, bilden var visst inte med i TV den här gången. Men i alla fall på hemsidan, som sagt. 🙂

Olle

Carmarino
0

Brukar inte titta på Sverige idag, men jag såg din bild på hemsidan i alla fall. 👍