Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettfotografera-djur
Läst 642 ggr
OlleA
14

Rundöra lever!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vem tror ni att jag har haft besök av i kväll? Ingen mindre än självaste Rundöra!

OlleA
13

Hon har inte alls blivit tagen av något lodjur som jag var rädd för.

OlleA
11

Hon hade även sin dotter med sig. Jag är ganska säker på att Rundöra och dottern har hållit ihop mer eller mindre hela tiden, och att den "Lill-Rundöra" som så ofta har varit framme ensam den senaste tiden måste vara en liten dubbelgångare.

Stallmima
0

Otroligt att du känner igen de fina rådjuren!  👍

Vixxen
0

Vad roligt!

Magi-cat
0

Ljuvliga sötnosar! 😍

Det är så roligt att läsa om dem och se bilderna!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

OlleA
1

Tack för era kommentarer! 🙂

Olle

Carmarino
0

Så roligt att bägge lever och har det bra. Åtminstone ser de ut att ha det bra. 🙂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

OlleA
0

Tack Carmarino för dina kommentarer till mina bilder. Det går säkert ingen nöd på Rundöra och dottern. Visserligen är det lite snöflingor i luften, och i natt ska det bli flera minusgrader. Men Rundöra har varit med om betydligt värre väder än så.

Olle