Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettfotografera-djur
Läst 168 ggr
OlleA
5

Skällan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den skygga Skällan väntar också barn när som helst.

OlleA
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag räknar inte med att kunna följa dem, utan är glad om jag får se familjen någon enstaka gång i sommar.

Magi-cat
1

Så vacker! ❤️Ser nöjd ut på något sätt. Hoppas födseln går bra!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Carmarino
0

Förhoppningsvis får du åtminstone se dem till hösten, när de börjar återvända till din foderplats. 🙂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

OlleA
0

Nej, Skällan har aldrig varit på min foderplats och kommer säkert aldrig dit. Hon och Kungen håller till ganska långt därifrån, grannar med Daphne och Ferdinand. Kungen höll visserligen till på matplatsen under en vinter, men sedan skaffade han sig ett revir någon kilometer därifrån - och året därpå byggdes en stor villa mitt i hans revir, vilket ledde till att han fick flytta ännu längre bort. Till området där Skällan håller till.

Olle

Carmarino
0

Synd, men kanske de kommer på besök någon gång ibland.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker