Dagens ekorrar
Du har rätt, de är så söta så man smäller av.
Ljuvliga bilder! ❤️
Alltså så bedårande söta.. Och bilden där ekorreungen håller ena handen vid magen.. bedårande 🥰🥰🥰🥰🐿🐿🐿🥰🥰🥰❤❤❤❤
Otroligt söta! Jag skulle också vilja fota ekorrar men hittills har de försvunnit på studs när jag har riktat kameran mot dem. De flesta vilda djur (och en och annan misstänksam katt…) verkar tro att man ska skjuta dem med kameran…
Jag skulle nog behöva ett bättre objektiv så att jag kan fota på längre avstånd (med bibehållen eller ökad skärpa…)
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Tack för era kommentarer. Ja, ska man fotografera vilda djur är ett bra objektiv ett måste. Jag tycker att jag klarar mig ganska bra med 400mm, även om det finns tillfällen då jag gärna hade kommit ännu närmare.
Olle
#17 Mitt nuvarande ligger på max 210, så jag behöver lite större och tamare djur… 🙂Eller smyga ordentligt och sedan vara snabb…!
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Jättesöta ekorrar. 😍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
😍 Snyggt fångat med flera bilder där det är två ungar!
💖🧡💛💚💙💜