Är det bara för mig det inte har fungerat att lägga in bilder på hela dagen?
Läste inne på Support att det var problem för en del. För mig har det dock gått bra att ladda upp bilder men jag använder appen, tror inte att de som hade problem använde appen (kan ha fel där!)
💖🧡💛💚💙💜
Har problem att ladda upp bilder när jag använder Edge, men det funkar med Chrome. Fast det var någon som inte kunde ladda upp bilder med Chrome, så det verkar vara lite olika.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Tack för tipset! På Chrome fungerar det! 👍
Olle
Så bra. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Idag fungerar det inte på Chrome heller. 😕
Olle
Har inte Firefox installerat, men tydligen funkar det att ladda upp bilder där - åtminstone för vissa. Testade i Internet Explorer nyss och där verkar det också funka, men den är ju rätt långsam - och inte heller där syns vissa avatarer.
Jag har inte någon av dem på min dator, så vitt jag kan se.
Olle
Har du Windows så har du förmodligen Internet Explorer, även om den kan vara lite svår att hitta. Sök efter "explorer" så kommer den förmodligen upp i söklistan.
Så bra! 🙂