Ingen prins men väl en padda
Är du säker? Har du pussat på den? 😃
Jag pussade många grodor och paddor när jag var barn, mest för att jag var nyfiken på om det faktiskt skulle hända något. Varenda gång som grodan eller paddan förblev densamma blev jag både besviken och lättad. Mest för att jag inte visste vad jag skulle göra med en prins och jag ville verkligen inte gifta mig med en. 😃
Jättefin bild för övrigt och otroligt vacker padda. 😍
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Det är nog bäst att hålla sig till att pussa grodor, för paddan är redan gift! Den har rejält med gift i huden, vilket skyddar den från många djur som annars gärna skulle äta upp den. Fin bild!
Olle
Fin bild på paddan. Det är lite ovanligt med foton på paddor och grodor, så det är kul att få se den. 👍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Om jag pussade paddan eller inte - ja, se, det förblir en hemlighet mellan paddan och mig… ❤️Men det är klart, att är han gift(-ig) så kan det vara klokt att låta bli… Å andra sidan så hade en rik prins med en stor och vacker bostad kanske inte varit så dumt… 🙂Jag kanske får satsa på en groda istället…? 👍Så snart regnvädret upphör ger jag mig ut med kameran - på jakt….!
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Vilken fin paddis! 😍
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Kanske paddans gift ger hallucinationer, så man tycker att den ser ut som en prins. 😃
👍😃
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Så är det säkert! 😃
Olle
😄
💖🧡💛💚💙💜
Ve och fasa! Höll på att köra över prinsen med cykeln idag! Slängde mig ner på marken för att fotografera honom med mobilen. Han tog två jätteskutt och slog sedan kullebytta ner i diket mot ån till. Det var uppenbart att han inte ville bli kysst och förvandlas till en prins. I vart fall ville han inte bli min prins. 🙂
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
#10 Dom är kräsna, dom där små prinsarna. 😃
Underbart vacker, för övrigt. Jättefin bild. 😍
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows