Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettövrigt
Läst 136 ggr
Carmarino
2020-09-04 18:26
0

Länkar Djurfoto

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

iFokus består av massor av olika intressesajter. Här samlas entusiaster som vill dela och utveckla sina intressen tillsammans med andra. Medlemskap är gratis och ger dig möjlighet att delta i diskussionerna, men du är också varmt välkommen bara som besökare. Om du saknar något intresse är det enkelt att själv starta en sajt. Det kostar ingenting.
  • Redigerat 2021-05-15 21:40 av Mari
OlleA
2020-09-04 20:36
0

Naturfotoforum kan du  ta bort, för klickar jag på den länken hamnar jag nu på något helt annat än mitt gamla favoritforum som (tråkigt nog) försvann för flera år sedan. 

Olle

Carmarino
2020-09-04 20:42
0

Kan inte göra det, för jag kan inte redigera listan längre. Kopierade bara av den länklista som ligger under Länkar här ovan. De kommer nämligen att försvinna i den nya versionen av iFokus. Har inte hunnit kolla dem, så det är mycket möjligt att det är fler som är fel.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ