Djurfoto iFokus

Djurfoto

Läst 233 ggr
Rådjurstoken
5

Viola och Violetta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom det verkar omöjligt att logga in med mitt gamla användarnamn, eller återställa lösenordet, skapar jag ett nytt. Ni som har varit med ett tag förstår nog vem jag är ändå.

Idag på morgonen har jag haft besök av Viola…

Rådjurstoken
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…faktiskt tillsammans med fjolårsdottern Violetta. Kanske fick hon vara kvar i mammas närhet när hennes nya kid tidigt blev taget av räven.

• Redigerat 2020-09-07 09:33 av Rådjurstoken
Sabah
1

Fina damer! 🙂

💖🧡💛💚💙💜

Rådjurstoken
1

Tack Sabah!

Olle

Carmarino
0

Fina bilder som vanligt Olle. Klart vi förstod att det var du. 😊

Fick dock ingen notifiering om att det kommit ett nytt inlägg, så jag såg inte dina bilder förrän nu. Väntar ivrigt på att mailbevakningarna - och notifieringarna i högerkanten - ska fungera ordentligt.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Rådjurstoken
1

Det är mycket som känns galet med detta nya tycker jag. Jag hittar inga smileys, ingen lista över alla ifokus-sajter… och så känns det löjligt att man måste klicka på "visa lästa inlägg" för att kunna se hela tråden, och att nästa tråd börjar precis nedanför kommentarsrutan så att det ser ut som att samma tråd fortsätter… ja, vi får se om jag vänjer mig och börjar begripa det hela lite bättre.

Olle

Carmarino
0

#5: Har du windows10 får du fram smileys genom att trycka windows-tangenten och punkt-tangenten.

De har tagit bort funktionen för att gå till senast lästa inlägg, vilket gör att man måste scrolla länge i långa trådar för att komma ner dit. Därför har de valt att dölja de redan lästa.

Att nästa tråd börjar direkt efter kommentarsrutan ställer till med en del problem, så det är rapporterat att vi vill ha en ändring där. Eftersom nästa tråd laddas om man råkar komma bara ett litet "hack" för långt ner när man trycker Publicera kommentar, så markeras den tråden som läst.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker