Djurfoto iFokus

Djurfoto

Läst 174 ggr
Mari
6

Utmaning: JULKORT

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla medlemmar!

Nu var det länge sedan jag, admin, gjorde ett inlägg här men jag är in lite då och då för att kolla läget. Är glad att se att forumet ändå håller lågan uppe trots att det var länge sedan vi i admingänget var med och blåste liv i sajten.

Jag tänkte utmana er medlemmar till att ta lite julkort med djurtema. Jag låter det vara öppet om vi kommer ha någon omröstning, beror helt på hur många bidrag som lämnas in och även där tänker jag inte sätta någon gräns utan det är fritt fram att lämna in så många bidrag man vill och kan.

Jag bjuder på mitt lilla karantänpåhitt från igår då jag besökt förrådet och grävt fram mina studioblixtar och dammat av kameran som stått oanvänd allt för länge - ingen av mina nuvarande pälsklingar har varit studiomodeller tidigare och då har Herr Ninus nu snart bott här i 9 år…

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

kara_murray
0

Vad roligt!! Mina kommer om någon dag…

Carmarino
0

Får se om jag lyckas fånga mina katter på bild. Har inte julpyntat än, så det får bli lite senare i så fall.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

kara_murray
3

Julkort för i år!!

Rådjurstoken
4

Mitt bidrag blir en kompis ute vid foderstället på julaftons morgon.

GOD JUL på er allihop!

Sabah
3

Mitt stämningsfulla bidrag!

God Jul! 💝

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
3

Inte det bästa kortet direkt - det är svårt att fotografera svartvita djur - men det är det enda jag har än så länge.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Mari
1

Vad kul att det ramlar in lite julkort, tack allesammans och ha en fortsatt god jul

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se