Porträtt - Kattunge
Jag gillar den jättemycket. Ljuset är vackert och den har en bra närvaro. Det enda jag skulle kunna klaga på är väl ljusfläcken över kattens nos… Men eftersom det är så många såna ljusfläckar i bilden tycker jag att man får ha överseende med det.
Snyggt jobbat!
Tack så mycket! Stör mig också på ljusfläckarna, men kattungen satt på en stenbänk inne bland några buskar, därav de fläckarna (som lyste mellan bladen).

Tycker inte om solfläcken på nosen:/ Men annars var den helt OK!:)
Söt katt! Jag gillar de något sepia-artade färgerna, och kattens uttryck är jättesött. De utfrätta delarna på nosen, tasen och i pannan stör förstås, men det går ju inte att göra något åt. Fläckarna på marken stör inte lika mycket. Sen ligger det några slags pinnar till höger om kattens rumpa, de stör lite för de ser ut som en väldigt konstig svans. :P

Tycker att det är ett jättefint porträtt. Jag tycker inte att ljusfläckarna förstör så jättemycket, faktiskt.
Fint porträtt, kunde ha varit lite mörkare men helt okej. Ljusfläckarna stör lite av helheten, men på något sätt ljusar de upp bilden. Bra jobbat!