Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-lätt
Läst 359 ggr
Olysios
0

Galen Gizmo i gräset

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var ute och gick en sväng med en kompis och vi kom till ett fält med högt gräs och min hund fick sitt vanliga ryck som att det var hans sista dag på jorden x'D så han sprang runt där i gräset och han kompis nova spårade upp en hare som gizmo glatt sprang efter men han kom glatt skuttande tillbaka då han jagat iväg den :P
Han får inte jaga harar, men inte så lätt när det sker ;/

Aja jag tycker han blev lite mörk men det var jobbig morgonsol som gav ett väldigt gult stick i allt man fotograferade! Men vad tycks :P

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Josefineep
0

Ögonen :O Helt underbara! Bilden var skithäftig! ;)

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

Olysios
0

#1 tack :D

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Minka
0

Gillar bilden, men tycker den är lite tajt beskärd. Med lite mer luft i över och underkant tror jag att den skulle kunna bli riktigt häftig!

The-Photo
0

Först när jag läste rubriken trodde jag det var nåt slags djur som hette Gizmo men förstod sen att din hund heter så :)…….Ganska Komiskt

Lyckotoka
0

Fin skärpa på ögon, dock var det jobbigt med gulsticket i bakgrunden. Redigera det? (:

Wassago
0

Tycker att det är en underbar bild!! Du har fångat den vilda ursprungliga "anden" hos hunden… Dom lysande ögonen och energin i bilden förmedlas mycket väl enligt mej!

Yessica
0

Min hund brukar också få ryck och springa runt runt runt! Det gjorde hon tex på våran första agilitytävling, vi får se hur det går på nästa, som är på lördag.. hah! =) Men hon tycker ju att det är sååå kul!

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi