Hundar i studion

Mycket fina bilder, Anna. Snyggt jobbat.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Kanonfina! Fjärde bilden var ju för söt.
Är helt förälskad i ögonen på bild nummer 2!
Jättefina bilder!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Jättefina bilder. Jag gillar dock bilderna med mörk bakrund bäst.
Kanonhärliga bilder.
//Pia

Tack allihop! Roligt att ni gillade bilderna:)
MVH Anna

diggade bull terriern!

Snygga bilder!
Vinkeln på Bullteriern frammhäver ju dess klumpiga huvud! Den är ju så ful att den är söt! *skrattar*
Bra jobbat!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Megafina bilder allihop! #1 var ju helt underbar. :)
Kanonbilder,bra jobbat.

Tack va snälla ni är!:) Nästa vecka ska jag fota en Doug de bordou.. (eller hur det nu stavas) ska bli spännande:)
Ser att du verkligen hittat din genre! Mycket fina studiofoton, många duktiga fotografer hade säkert varit avundsjuka!
Bra kontakt med hundarna i fotona, vackra foto med bra färger och gillar att det i princip inte är någon skugga alls.
Svårt att utveckla mer, men mycket bra. Keep on going!
mvh Martin

Oj! det var verkligen snällt sagt, va glad jag blir!:D Tack så jättemkt!!
Jag är lite nyfiken, vad använder du för grejor när du fotar dessa bilder? Vad för bakgrund, om du har blixtar, vilket objektiv?
Verkligen några av de finaste hundbilderna jag sett! :)
- Mvh Emma
Herregud, megafräcka & fina bilder!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Men va kul att få så många trevliga kommentarer!:D
#17 jag har egen studio hemma och använder blixtar från Elinchrom, bakgrunderna är pappersrullar som jag har i några olika färger för att kunna välja efter motiv. Kameran är en nikonD200 och objektiven varierar lite. det jag använder mest i studion är ett Tamron 28-75 f2,8 XR DI men till "stornos" bilder använder jag vidvinkel och går riktigt nära:)
Har du fler frågor är det bara att höra av sej:)
/Anna
#20 Kul att få veta! Det låter som om det är massa dyra grejor, men så blir det ju också underbara bilder. :D

jo.. det är tyvärr inte gratis att skaffa en studio, speciellt inte om man vill ha bra grejer.. men jag tycker det är en bra investering..:)

jättefina bilder
Bra bilder! Vad använder du för kamera?
Skulle själv vilja fixa någon typ av egen studio hemma. Älskar att fotografera djur framför allt.

Tackar så mkt!:) Om du kikar några inlägg uppåt på#20 så står det precis vad jag har för utrustning:)
MVH Anna

Jättebra bilder! :D
hur tjusiga som hällst
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Väldigt tjusiga bilder :D
Jättefina bilder! :)
riktigt söta bilder… jag tyckte om 1 med prinsess kronan :D

Jättefina bilder! Tycker om 1:an mest, så klockren!

Värkligen jätte fina bilder! Nr.2 var väldigt fin tycker jag :)
Klockrena bilder med naturliga färger, ett underbart jobb! Skulle dock velat se lite mer färgglad på nr 2, den ser lite dyster ut, men det är en smaksättning.
Jättefina bilder!

Great! Älskar framförallt bilden på Bullen.
Min hund har också varit i en studio och blivit fotad, har dock inte fått bilderna än.. väntar med spänning ^^
Underbara bilder!