Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-lätt
Läst 169 ggr
The-Photo
0

Hjälp med färgval

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har fotograferat min katt en del med olika färger av bakrunder. Ingen av dessa färger har riktigt sagt klick så jag skulle behöva lite hjälp med vilken bakrundsfärg skulle passa till min kisse.

Skickar med en bild på honom .

MVH Josefin

Olysios
0

skulle nog ta en bakgrund där han inte smälte in så mycket :) som typ svart eller lite mer röd .. :) tror det skulle bli snyggt .. eller samma färg som ögon brukar vara snyggt :D

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

The-Photo
0

Denhär bilden är bara en bild när han ligger och latar sig i soffan,döm inte efter den :)

Minka
0

Svårt det här, men jag tror faktiskt jag håller med Olysios, svart eller röd skulle nog passa fint.

Katter3
0

Kanske någon grön. Röd eller svart låter också snyggt.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Stina_G
0

Jeg tror også rødt eller svart, men kanskje også mørk, mørk blå:)

Jeg synes katten din lignet veldig på en sølvfarget norsk skogkatt, så jeg søke litt rundt for å finne katter med samme farge for å se hvilken bakgrunn som var brukt. Fant et med rød, og det ble veldig fint. Her er bildet: http://www.lovetuns.org/karna/karna_m.htm  :)

Lykke til med fotograferingen og fargevalget:)

Lyckotoka
0

Jag håller med resten, röd, svart eller mörkt blå skulle nog bli kanon.

The-Photo
0

Tack alla med hjälpen,fortsätt ge förslag!

[Linsenhejhej]
0

Blå!

Dobben
0

grön tycker jag, som matchar ögonen. lite mossgrön.

The-Photo
0

Tror svart eller grön är det som ligger bäst till men har inte riktigt bestämt mej …

Xiox
0

eller kankse lila? =')

Cydonia
0

En gul bakgrund skulle nog också fungera, passar ögonen. Annars är jag kär i mossgrönt, det skulle nog också fungera. :)