Djurfoto iFokus

Djurfoto

Läst 114 ggr
Rådjurstoken
4

Fina fynd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Krabbis fällt sina horn. 🙂

Rådjurstoken
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För ett par veckor sedan hittade jag det här hornet från Långhorningen.

Carmarino
0

Vilken tur du hade som hittade dem! 👍
Hade du sedan kunnat hitta Skiftis horn också så hade det varit jackpot. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Rådjurstoken
0

Visst, men man kan inte räkna med att hitta allas horn. De allra flesta blir inte hittade, men ibland har man tur. 🙂

Olle

Carmarino
0

Nej, jag vet att det inte är lätt att hitta dem, men man kan ju alltid önska sig. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Sabah
0

#0 Vilken Bingo att hitta båda! 👍🏻🙂 Låg de på samma plats (antar att det inte är så vanligt) eller har du hittat dem vid olika platser och tidpunkter?

Förstår att det är extra kul att hitta horn när man som du "känner" bärarna! 🙂

💖🧡💛💚💙💜

• Redigerat 2022-01-02 03:48 av Sabah
Rådjurstoken
1

Alla tre hornen låg vid mitt ena foderställ. Långhorningens horn hittade jag för ett par veckor sedan. Krabbis båda horn hittade jag igår, då de låg kanske tio meter från varandra nedanför foderstället.

Olle

Grodan
0

Åh, jag vill också hitta sådana horn… Att ge till hunden…😮🤣

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Sabah
0

#6: Du har en bra "fällplats"! 😃

💖🧡💛💚💙💜