Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 214 ggr
Minka
0

Kattbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar lite konstruktiv kritik på denna kattbild.
Vad skulle ha kunna gjorts bättre osv?

Färgerna i bilden är oredigerade.

ElinH
0

Finns inget att tillägga. Underbar!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Minka
0

#1 Tack, kul att du gillar den!

Tror att jag passar på att lägga upp två bilder till nu när jag ändå är igång! Lägger upp dom alldeles strax.

Minka
0

Nuttie i svartvitt

Minka
0

Och en till s/v.

Är väldigt tacksam över konstruktiv kritik nu hörni!

Olysios
0

VART BOR DU!! :O Kommer snart och tar din katt!!! :O asså jag har ärligt aldrig sätt en sötare/finare katt!! Ingen kritik!

Jag är ledsen men har ingen konstruktiv kritik, du verkar kunna det du gör :)

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

[Linsenhejhej]
0

Jag har heller ingen kritik jag heller, du tar så bra bilder, och det är en så jättesöt katt!

Puma77
0

Första bilden så gillar jag färgerna i bakgrunden. Den ramar in katten så underbart.

Andra bilden har du fångat kattens uppmärksamhet och har ögonkontakt, underbart.

Tredje bilden har du ingen ögonkontakt men du har ändå fångat ett underbart uttryck.

Med andra ord så har jag ett gemensamt ord för alla bilder. Underbart;)

//Pia

catgirl
0

Alla bilderna är underbara men den första låg du lite för mycket åt ena sidan, men den är ändå jättefinGlad

Minka
0

Tack för alla fina ord! :)

#8 Kan du förklara lite närmare? Jag har medvetet placerat katten ocentrerat för att få mer liv i bilden, är det det du menar? (:

KickanW
0

Jättefina bilder alla tre. Har faktiskt inget att anmärka på om jag inte skulle sitta och vara jättepetig (då hittar man alltid något) och det orkar jag inte. Första bilden är otroligt vacker. Perfekt komponerad, vackra färger och duktig modell!

Kavitha
0

Du vet vad du håller på med, det syns på dina bilder.
Dom är otroligt bra och vackra.
Det enda jag kan säga är en sak om första bilden, den borde  du beskära lite på högra sidan, så katten hamnar mer i mitten av bilden.
Underbara bilder, fortsätt så! Glad

Pinacoladas
0

JAG ÄLSKAR ALLA!!

KickanW
0

Jag tycker absolut inte att katten ska centreras… Det dödar allt liv i bilden. Vad jag lärt mig är det regel nummer ett när man fotar. Aldrig centrerade motiv!

Xiox
0

Va är centrerad?

Puma77
0

Det är när man har te.x i detta fallet katten mitt i bilden. Minka har istället valt att ha mer luft på ena sidan än den andra för att göra bilden mer intressant och ge den mer liv.

//Pia

Xiox
0

Aha!! :D

ElinH
0

Båda var jättesnygga men den andra var lite väl nära, men endå snygg liksom.. ;)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lagerquist
0

Man beskär den efter gyllene snittet 8) Om man centrerar ngt blir den lätt tråkig att se på ^^

Migoff
0

Alla har redan sagt allt som kan sägas<3! Älskar din misse med, nästan lika fin som vår gamla katter XD.(fast de var ragdollar och en skogskatt)