Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 356 ggr
[Mqvist]
0

Katt i snö.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag när jag vaknade var det fullt med snö utomhus. Nu när jag har håltimme passade jag på att fota vinter, och så stötte jag på en katt som var mysig och kanske svår att fota. Men jag fick rätt bra kort. Komentera gärna!

Lägg gärna upp nån bild du fångat på en katt i SNÖN.

[Linsenhejhej]
0

Det var en bra bild tycker jag. Men själva motivet (katten) är lite för mörk. Söt katt <3 Lycka till vidare!

[Mqvist]
0

#1 - Jo, tycker jag också, solen låg bakom huset så det blev lite svårt :) Tack så mycket!

KickanW
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en del sådana bilder.

[Linsenhejhej]
0

Hoppas att det inte gjorde nåt att jag försökte ljusa upp bilden, men då blev bakrunden för ljus, och loggan syns inte :(

KickanW
0

Jag tycker inte det var något fel med ljuset. Dock var bakgrunden lite rörig. Vinkeln var jättefin!

EllaMarine
0

Jag tycker att bilden var något mörk, och första gången ja såg bilden tyckte jag att katten var något oskarp och att själva katten var ngt för nära kameran. Lite rörig bakgrund. Hade gärna sett mer "luft" på vänster sida, morrhåren är kapade :)

1korn
0

ja tycker att den fösta bilden är fin men de skulle va finnare om man såg katten fram i från…men den andra bilden gillade jaSkrattande