Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 848 ggr
Olysios
0

Magnefika varelser!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vargar, vad skulle jag annars ha som husdjur om inte vargen skulle finnas, ingen hund i alla fall.. det är därför jag tycker om dom så otroligt mycket och idag så fick jag äntligen träffa dom på riktigt det var en så häftig upplevelse att bli pussad av en riktig varg :D
Så klart var kameran med! Den blev lite tuggad på motsolsskyddet men blev inga märken :P

Kritik och kommentarer är mycket välkomna! :D

Bild 1

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Olysios
0

**Bild 2
**
Fler bilder på http://tmfoto.se

www.tmfoto.se

KickanW
0

Du har verkligen lyckats med ljuset. Blir alldeles förälskad av den kalla, frostiga känslan i bilderna. Helt underbart! Bild 2 var bäst!

Jossa
0

Du har grymt fina bilder!
Jag undrar bara vilken av dem du har på första bilden. Antuingen Tromb, Atlas eller någon av de andra. Dock inte Zeke, han hade mycket ljusare ögon… Vet du vilken som är vem? ^^

Olysios
0

#3 kommer tyvärr inte ihåg namnen..
Men tack iaf båda två för den bra kritiken :)

www.tmfoto.se

RubHel
0

Wow, jag trodde knappt mina ögon när jag kollade på bilderna. Ursnygga!

Olysios
0

#5  tack så mycket :D

www.tmfoto.se

Nicolina
0

Jag fattar inte hur du gör männsika!  ; )
Jättevackra bilder och även om ingen utav vargarna tittade in i kameran var de ändå så otroligt närvarande!! Och som nån annan skrev innan, de frostiga känslan ligger över allt - underbara bilder säger jag som glad amatör!

Puma77
0

Underbara bilder. Ja vargar är otroligt speciella o jag är en aning avis på dig både på din date med dem o sen bilderna. Ja vargpussen var ju inte illa de heller.

//Pia

Olysios
0

#7 tack så mycket :) dom var ju väldigt på så varje gång dom kollade på en så sprang dom fram emot en så det blev mest sido bilder :)

#8 tack :D älskar pussarna ^^

--> bilden den ända som jag fick med kontakt..

www.tmfoto.se

RubHel
0

#9 Aaw vilken goding. Ser jättesnäll ut i ögonen. <3

axilur
0

Grymt fina bilder. Är det kolmårdens vargar?

/Anneli

Olysios
0

#11 ja det är det :)

www.tmfoto.se

Jossa
0

#12 De är grymt mysiga att umgås med! Jag hade tur som "slapp" Trombs hångel ^^ Har faktiskt en bild på mig där jag pratar med dem, men inte på denna dator tror jag…

Jojaton
0

Jag älskar vargar! Helt underbara bilder också, bra gjort!

Johanna - Instagram

Migoff
0

Jag blir bara så himla avis på att du har träffat vargar på riktigt! Ett av mina absoluta favo djur!!! Bilderna var helt underbara särskilt 2 och 3an!

Olysios
0

Tack :D Vad kul att ni tkr om dom :)

www.tmfoto.se

Nitro
0

Väldigt fina bilder, men jag kan inte låta bli att säga det. Jag hatar vargar! Bor i Värmland så det finns ju en del här, hästarna har blivit attackerade två gånger och jag själv en.

Migoff
0

#17. Vad läskigt! Men blev du alvarligt skadad? (Slutar endå inte älska vargar:P)

Minka
0

Dom där vargbilderna är underbara! :)