Hund som gör trick

0# Fin bild men det störde att det blev mörkare där borta fast det är en strunt sak
1# Störande med människorna bakom
2#Störande att det är mörkt på halva och ljus på halva
#0 Älskar jag!
#1 Tycker verkligen om hundens uttryck, han ser så uppmärksam ut :) Stör mig inte på människorna direkt, tycker de passar in bra, kan inte riktigt säga varför men så det känns :)
#2 Fin portträtt bild!

#0 SUperfin :)
#1 Lite störande med människorna. De passar in men man blir ändå störd. Häftigt trick.
#2 Fin, men konstig vridning på nacken.

tack så mycket för era kommentarer! :D
#1 Jag tycker att människorna passar bra där, det gör att hunden verkar miljötränad och glad. Det är fint att hunden ser så koncentrerad ut på den som ger kommandot och inte störningarna runt omkring. Ja, fint kort. :)
/Anneli
Väldigt fina bilder, bra skärpa, bra ljus, mkt fint uttryck hos hunden. Dock stör bakgrunden litegrann tyvärr, annars mkt bra! :)

Fina bilder! Tycker inte alls att människorna är störande i bakgrunden, tycker det gör lite av bilderna faktiskt. Gillar #1 bäst då de andra känns lite smått tråkiga.
#1 absolut min favorit!! :) helt underbar
Har inget negativt att säga, utom att jag skulle vilja se lite mer luft ovanför och till vänster om hunden i sista bilden. Annars är dom jättebra :D
Jättefina bilder! bara lite smågrejer man kan "störa" sig på.. =)
Bild 1 - borde vara lite lite mer i hundens egna höjd och som någon annan sa, att marken blir mörkare där bakom stör lite.
Bild 2 - Jag stör mig inte alls av människorna bakom, en stadsbild ser det ut som och stad = människor. Det lilla jag stör mig på är att ryggen och örat till vänster sitter så att det hela ser ut som ett jätteöra vikt frammåt. Jag har kopierat bilden och ritat på "örat" så att jag kan förtydliga lite vad jag menar, om det var okej?
Bild 3 - Jättefint! Ögat till höger var dock något mörk.