Bilder på katterna ^^

Er helt nybegynner, men skal prøve å gi litt kritik:
#0: Kjempesøtt uttryk på katten, men litt synd at man ikke får se mer av ansiktet. Kroppen, hvis det er det i forgrunn, forstyrrer litt. Ellers et fint bildet.
#1: Kjempeflott og levende uttryk i øyene på katten! Men det blå i venste hjørnet ødelegger litt. Men det kan man kanskje beskjære litt, så blir det kanskje bedre? Ellers likte jeg det veldig gdt.
#2: Har ikke så mye kritik å gi, men ville kanksje hatt litt mer luft over katten, og litt mindre på høyre siden. Men ellers kjempeflott bildet:)
#3: Vet ikke helt om jeg liker eller ikke liker bildet, men jeg ville nok hatt litt mindre luft på høyre side..
Jeg synes egentlig at alle bildene var fine, så ikke så veldig mye å gi kritik på:) Bare litt beskjæring på alle, det er min mening. Kjempesøte katter du har:)
Mvh Stina:)

Jättefina bilder! Gillar den sista bilden väldigt mycket, jag tycker den gör sig bra i den beskärningen och i de starka färgerna i bakgrunden. Men säger som #4, har inte så mycket mer kritik att ge än att beskärningen kanske inte var den bästa på dom andra bilderna. Men väldigt bra jobbat annars! ;)
Jag tycker att jeansen stör bild två,på bild fyra ser kattkroppen lite konstig ut..men det kanske bara är jag som tycker det? De övriga bilderna var fina,häst trean:)
Jättefina bilder! SKulle aldrig kunna ta så fina bilder!!!