Höstbilder på hund!

Tänk på att inte lägga upp så många foton samtidigt, och när nästan alla är likadana blir det inte så kul att kolla på. Överlag har du lyckats bra med fotona. Bild 5 är min favorit, du kan oxå tänka på att gå ner i ögonhöjd med hunden :)

#7 Jo jag tänkte på det när jag lagt upp alla bilder att nog blev lite väl många…
Går alltid ner i ögonhöjd med djuret i vanlig fall! Och många bilder är ju i ögonhöjd! = ) Men tack så mycket för din kritik!
Bild 3 å 5 Är finast enligt mej. De andra är också fina, men de gillade jag bäst :)
Fem var min favorit också.

#9 & 10 Tack!
Gillar också bild 5! En av mina favoriter men ni anar inte hur många misslyckade bilder jag har innan just den togs… ; )
Ingen mer som tycker något! Både ris och ros! = )
för mig så känns hunden instängd .. man ser att väggen är så nära hunden, känns nästan som den vill fly..
På övriga bilder vid löst liggande tyckte jag im bättre, men inte riktigt 100%
och som .Linda. sa gå ner mera så det blir ögonhöjd på med hunden, för du är inte riktigt i ögonhöjd.
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Jag tycker oxå att hunden ser lite rädd och instängd ut. Fösök vara ute i skogen eller på en äng med massa löv. Jag ska också gå ut med min hund och ta lite höstfoton.
Vilka söta höst bilder :)

#0 tycker den bilden ser like konstig ut då den vita pälsen är alldeles för ljus.
Som några andra har sagt, tycker hunden ser lite rädd och instängd ut:/ Men dom sista bilderna var väll Ok!
Hunden ser rädd och orolig ut - inte något bra för bilder. Skulle behövas lite ljusredigering och lite ändrad färgsättning, annars var femman bäst.

Oj, har inte varit inne här på evigheter = )
Tack för allas kritik! Att hon ser instängd ut kan jag förstå, det roliga var att jag fotade en annan hund på samma ställe som är mer framåt och inte så fjollig - och då ser hunden inte alls instängd ut. Och klart det bättras på av känslan att hon ser instängd ut för att hon ser så rädd ut, vilket hon inte är utan "bara" fjollar sig… ni skulle se henne i verkligheten ; )
Lägger upp lite andra bilder på samma hund, dessa tycker jag själv är bättre nu ett par månader senare. Eftersom att jag känner hunden och vet att hon brukar ha det fjolliga uttrycket bara för att hon vill "ställa in sig och gosa" istället för att bli fotat så såg jag det nog inte på samma sätt som ni på engång…