Djurfoto iFokus

Djurfoto

Läst 72 ggr
Rådjurstoken
5

Flyende råget

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En skygg råget flyr över fälten.

Carmarino
0

Fin bild. Var det en ny bekantskap?

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Rådjurstoken
1

Med största sannolikhet, ja. Bilden är tagen i vad som för mig alltid kommer att vara Daphnes marker, men jag tror inte att det är samma råget som i den här tråden: https://djurfoto.ifokus.se/discussion/1563236/daphnes-dotter
Förutom att ansiktsuttrycket och öronformen skiljer sig en del, verkar hon betydligt skyggare. Kanske en dotter till Julia, om man får gå efter personligheten.

Olle

Djurfoto iFokus är en mötesplats för oss med intresse för foto, med huvudinriktning på djur! Hos oss har du möjlighet att dela erfarenheter, utbyta idéer eller också hjälpa varandra att utvecklas inom ämnet. Oavsett om man är nybörjare eller mer erfaren är man välkommen att diskutera i forumet.
Carmarino
0

#2: Ja, det är inte så lätt att hinna se kännetecknen när de flyger förbi. Vacker är hon i alla fall.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Rådjurstoken
1

Jag såg henne stå stilla ett tag också, fast på långt håll genom kikaren. Då kan man åtminstone ana lite hur hon ser ut.

Olle

Uppkatten
0

Härlig bild!

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.