Djurfoto iFokus

Djurfoto

Läst 167 ggr
Rådjurstoken
9

En älgko på besök

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En fin älgko är framme på min äppelservering.

Rådjurstoken
7

Det är roligt med sådana besök, inte minst i dessa tider då det inte längre är självklart att det finns älgar överallt.

• Redigerat 2023-09-29 07:47 av Rådjurstoken
Rådjurstoken
7

Vår svenska älgstam har minskat med en tredjedel på tio är.

Carmarino
2

Vacker dam. Förstår att hon trivs bland alla äpplen. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Magi-cat
1

😍 Så fin! 🍏🍎 Gott med äpplen!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Sindri
1

Vilket fantastiskt ljus du får i dina foton. Sen kväll eller tidig morgon? Annars ser det ut som studiolampor. 😊

Rådjurstoken
2

Tack för era kommentarer. Bilderna är tagna i skymningen. Nu är hon med i lokaltidningens fototävling också. 🙂

https://www.sttidningen.se/nyheter/fota-september-och-vinn-ett-presentkort.8ebc3961-7e7d-49c4-85bd-4c97dc4cdcfd

Nygjord äppelmust, premiär för nya höstjackan eller upptagning av båten? Skicka in din bild av augusti till ST-tidningen och ge dig själv chansen att vinna ett presentkort på 500 kronor.
Carmarino
1

#6: Håller tummarna för vinst till dig. 👍👍😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Magi-cat
1

#8 Toppen! Lycka till!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Mulka]
2

Wow! ❤️ Jag älskar älgar.

Draken
2

Älgen är så otroligt vacker 😍

Hoppas du vinner tävlingen, håller tummarna 😀

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Rådjurstoken
3

Tack för era kommentarer igen. Det blev inte jag som vann den här gången, men det kommer en ny tävling varje månad. 🙂

https://www.sttidningen.se/nyheter/fota-oktober-och-vinn-ett-presentkort.97628b70-87c1-4729-ab92-5bd9b064569d

Halloween, däckbyte eller en hejdundrande oktoberfest? Skicka in din bild av oktober 2023 till ST-tidningen och ge dig själv chansen att vinna ett presentkort på 500 kronor.
Carmarino
2

#11: Lycka till i oktober.