Djurfoto iFokus

Djurfoto

Läst 209 ggr
Rådjurstoken
2023-11-19 20:26
8

Almanacka säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Även i år säljer jag en almanacka med några av årets bästa djurbilder, "Vilda djur i Ödsmål 2024". En fin julklapp till alla djurvänner! I år kostar den 180 kr + portot, varav en stor del går till foder åt djuren på min matplats. Betalas enklast med swish. Jag cyklar runt till nästan alla inom någorlunda rimligt avstånd och försöker sälja den häromkring, och ganska många köper den. Några julmarknader kommer jag också att vara med på. Och så skickar jag den gärna till folk längre bort som vill se fina djurbilder och bidra till djurens välbefinnande på min matplats. Välkomna med era beställningar! 🙂

(Tidigare sajtvärdar har accepterat denna reklam, så jag hoppas att den fortfarande är okej.)

• Redigerat 2023-11-19 20:26 av Rådjurstoken
Carmarino
2023-11-20 05:12
2

Så fin. Hoppas du får sålt allihop. 😍

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Mulka]
2023-11-24 19:11
2

Jättefint! Lycka till med säljandet! 🐰❤️☺️

Rådjurstoken
2023-11-24 20:03
2

Tack Carmarino och Mulka. I morgon (lördag 25/11) ska jag sälja den på en julmarknad i Spekeröds bygdegård, öster om Stenungsund, kl 10-14. Det brukar vara ett bra ställe, och den som har vägarna åt det hållet får gärna titta in! 🙂

Rådjurstoken
2023-11-30 21:06
2

Vill ni beställa en almanacka är det hög tid nu, för i helgen (2-3/12) ska jag sälja dem på en stor julmarknad i Stenungsund som är väl värd ett besök om ni har vägarna förbi. Efteråt är det inte säkert att jag har några almanackor kvar, även om jag just nu har ganska gott om dem.

https://www.julmarknad.nu/event/stenungsunds-julmarknad/
https://www.act925event.se/

• Redigerat 2023-11-30 21:09 av Rådjurstoken
Rådjurstoken
2023-12-03 18:52
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst sålde jag bra på julmarknaden, men almanackorna är långt ifrån slut. Det går fortfarande mycket bra att beställa en eller flera om ni vill! 🙂

Rådjurstoken
2023-12-06 22:00
1

De almanackor jag har kvar kommer jag emellanåt att stå och sälja utanför kassorna på IcaKvantum i Stenungsund. En eller två timmar om dagen, lite varierande beroende på när jag har tid. Chefen tyckte att det var en utmärkt idé när han fick höra att inkomsten till stor del går till stödutfodring av skogens djur. Den som har vägarna förbi får gärna titta in och köpa ett exemplar! 🙂

(Willys som ligger strax intill är en lika bra affär. 😉)

Carmarino
2023-12-06 22:33
0

#6: Vilken fantastisk chef du har. 👍😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Rådjurstoken
2023-12-06 22:37
1

Det är alltså inte min chef det handlar om, utan chefen på IcaKvantum. Jag jobbar på ett annat ställe i närheten - fast i och för sig är det ju bra att min chef accepterar att jag står där och säljer i någon timme om dagen, för att sedan jobba in det på eftermiddagen. 😉

Carmarino
2023-12-06 22:38
0

#8: Aha, då är det två bra chefer. 😊