Tema: Katter
#4 Ja jag håller med om att det var lite synd att sidan blev kapad, men annars tycker jag väldigt mycket om bilden!

#11 en riktig lurvi tuss;) Jättemysig.
//Pia
#14 oj den blicken fick mig att känna mig skyldig till något jag gjort. Jösses så talande. Som när man var liten o hade varit olydig;)
//Pia

#15 Just den blicken brukar den kräsna damen använda när hon inte gillar sin mat ;)

#17 ja då känner man sig ju träffad;)
#18 så bedårande söt.
//Pia

#18 Oh så söt! Helt bedårande! Synd att solen kikade fram bara.
Jag blir riktigt sugen på att haffa en av grannskapets alla katter och fota lite snart… :)
#18, Aww så söt! ^^
#24, jättefin bild!

#24 Verkligen jättefin!!!

#24 Kanonbild med svansen som ligger fram. Hur gör man för att få en katt i den positionen???? :)

#24 Jättefin bild!!
Men det har alla :)

Jag bara älskar sverker han är så gullimysgos

#30 Han bugar och tackar :)

#36 Råkade ta fel bild, skulle varit beskuren men men…

#3 haha, farlig kisse ;) det såg ju inte ut att vara så bra väder heller :P haha

Bild på en av mina svarta katter, tror det är Bertil, eller så är det hans brorsa Kurt.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

nåw va söt Laban är :)

vad söta alla var :) katter är för himla söta med alla dess påhitt :)

Jätte fina bilder allihopa!
En av mina favoritbilder på stödisungen Shilo:)

#58 En mycket lyckad bild. Jätte vacker. Lite sne bara.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Ja, det var mycket bättre!
Varma Hälsningar
En bild på min katt :P

#57 älskar den bilden! :D

#48 vilken go megatass. Naquita och Vanessa underbara bilder + alla er andra, jättefina katter ni har….. Här kommer närbild på Rasmus

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

en till på Rasmuskillen som fyller 14 år 30 september 2007

Tack för berömmet Anebit, Rasmus är en goding också! En herre med fotopondus. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lyckades idag att ta en bild på vår enda katt, hade 4 men ålder och sjukdom har gjort att dom andra är nu borta.
missan har även smeknamnet "djävulenspåfund" pga att kamma magen och klippa bort knutar är ett helt företag. Elak blir hon, t om fräser åt mej, har aldrig haft en som beter sej så. Men däremot är hon hur snäll som helst att få i tabletter, avmasknings och annan medicin.
Innan ni säger att bilden är sned så är den det samt att marken faktiskt sluttar också….men jag tycker om bilden pga snedheten i den.. 

glömde ju… jag är virrig jag.. ni har jätte fina katter allihopa och alla bilderna är suveränt fina… :-)
#66 jag har haft 3 helvita katter, två korthåriga och 1 långhårig..
sätter in en bild på mina föräldrars katt… hon är en helt vanlig bondkatt,,, mer bortskämd katt får man nog leta efter,,, :-)

#72 tack :-) vrid på du… din katt är ju jätte fin,,vilka ögon och så fint tecknat.. hade en svart/vit katt när jag växte upp..hon måste ha blivit en 15 år… Plutta hette hon….. hon ramlade ner i ett disel fat,, vi tvättade henne,, och hon klarade sej.MEN diseln hade frätt på trampdynorna så hon hade svårt att gå, bringan blev hon rädd om den var nog också lite sönder frätt.. Men det gick över i tassarna och vi hade många år till efter det.
#74 fin kissemiss..vilka stora öron den har… :-) måste höra bra med dom.. och färgerna..wow,,vackert tecknad med…
#75 Tack! xD Hon har väldigt stark färg på sina ögon ^^ ojoj, stackars katt xo va läskigt…
Hade en katt som hette Prippen, han dog för ett par år sedan (blev 17år, dog i cancer men va så pigg så om han inte fått det skulle han nog blivit mkt gammal ^^) Han va typ otursförföljd, snacka om nio liv. När han va kattunge ramlade han ut från tredjevåningen och slog ut tänderna så han dreggla hela sitt liv… Men han va jättego x)
Har dock ingen bild på honom :/

#76 stackars Prippen… mina 3 helvita blev,, två av dom 16,5 år och en blev nästan 16 år…
Frida (helvit långhårig) fick diabetes vid 11 års ålder så henne fick jag ge insulin spruta i ca 5 år,, varje morgon.. hon blev så hårdstucken på slutet..döv blev hon också..sista sommaren vi hade henne gick hon och la sej under bilen.. höll på bli överkörd flera gånger.. :-) en mycket cool katt var hon. Inte ett dugg rädd för hundar, satt lugnt kvar,,sprang dom omkull henne så låg hon kvar en stund och satte sej sedan oberört upp igen..

En bild på min dotters katt Josefina (blandning huskatt/perser)

Min dotters andra katt Olga. En Hittekatt från katthemmet.

Jättekul bilder du har och fina katter Bima………

Varför finns det 2 likadana trådar som kopierar varann hela tiden fast man bara skriver i den ena????? 

#89 Det är en bugg som killarna redan jobbat på. Tyvärr går det inte att ta bort den ena tråden, men det ska inte förekomma igen.
Varma Hälsningar

Här kommer Lucifer

#96, en gyllene regel inom djurfotografi är att inte placera djuret mitt i bilden ;)
#97 Jasså? :$ Då fick jag veta det :P

#94 Vilken härlig bild! :-)

Her er den ene katten min:)
En huskatt på 7 år, Gamlepus:)

#114 Jättesöt katt! Fin bild med :)

#115: Takk :) Din katt er jo også helt herlig! Og du er kjempeflink til å ta bilder av henne:)
Her kommer bildet av den andre katten min. En norsk skogkatt på et år og noen mnder:)

Det andre bildet var litt gammelt:)
Slik ser hun ut nå, med litt mer pels:)

Bild på Kronos, min absoluta favvokatt, trots att han inte är min finns här. Kan komma fler bilder senare, när jag har tid
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

#124 Tack :)