Annons:
Etikettmånadens-bild
Läst 49 ggr
Draken
1/8/24, 10:02 AM

Månadens bild.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte att vi ska börja det nya året med att ha månadens bild här på Djurfoto. Tänkte, om intresse finns bland medlemmarna, att vi kan ha en återkommande tävling varje månad.

Tävlingen är öppen för publicering av bilder till den 25 Januari. Tråden låses då och ni medlemmar röstar fram månadens bild genom att klicka gilla på den/de bilder ni tycker bäst om. Den sista varje månad räknas alla gillamarkeringar, och den bild som har fått flest gilla, vinner och får ligga på löpsedeln tills nästa månads tävling är avgjord 🙂

*Varje person får lägga upp 2 bilder var.
*Bilderna får gärna vara liggande.
*Det skall finnas minst ett djur på bilderna.
*Även Admins får vara med och tävla.

Det spelar ingen roll om bilderna är på dina husdjur, djuren i en djurpark eller vilda djur ute i naturen, antigen här hemma eller bilder du har tagit när du har varit ute och rest 🙂
Fågel - Fisk och allt där imellan är tillåtet.

Visa era bästa djurbilder och rösta fram den bästa av dem alla 🙂

                ***(OBS: Bilden i TS är inte med i tävlingen.)***

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

  • Redigerat 4/7/24, 8:50 AM av Draken
Annons:
R
1/8/24, 6:32 PM
#1

Kul idé! 👍 Hoppas många nappar, så att det inte blir för lätt att vinna. Jag antar att bilderna ska vara tagna under den gällande månaden? Blir det några priser?

Draken
1/8/24, 11:36 PM
#2

#1: Bilden behöver inte vara tagen under den innevarande månaden. Inte nu i början i varje fall.

Tyvärr så kan jag inte, i nuläget, utdela några priser annat än att den vinnande bilden får ligga på förstasidan 😊

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: