Annorlunda djurparksbild
Jag tycker du lyckats förmedla den känslan, geten har ett lite sorgset uttryck. Rent fototekniskt gillar jag beskärningen och de en aning matta färgerna, det säger mig att det är lite tråkigt och trist att vara instängd. Sen tycker jag du kunde haft en anings längre skärpedjup, som det är nu är skärpan bara på stängslet, den räcker inte riktigt fram till getens ögon vilket nog skulle behövas för att få den där riktigt ledsna getblicken att nå fram. Men en grym bild, som alltid! :D

En mycket fin bild som förmedlar just att vara instängd. Bra skärpa, kanske haft mer skärpa på ögat men jag tycker att killingen förmedlar hur tråkigt det är… bra jobbat..men du tar alltid bra bilder.. :-)

tycker de ser lite sorgligt ut.. djur i bur.. uha… men annars fin skärpa och fina färger..
#1 #2 Håller med er om att mer skärpa i ögat hade vart bättre, det är ju där som man vill ha mest skärpa i en porträttbild. Tack! =)
#3 Det var det som var tanken, att man skulle få en lite instängd känsla.. ;) Tack!

Getter har, alltid sorgset uttryck x'D Kanske för att dess ägare vet att de är utbrytarkungar men gjort allt för att stoppa dem…

Ja där inne var det inte kul.. Verkligen bra gjort, men lite längre skärpedjup tycker jag du skulle haft. Bra jobbat :)

Bra jobbat! Man känner verkligen en inständ känsla med det lilla ledsna djuren..

Tycker att bilden ser sorglig ut …

#10 Han ser riktigt stor och farlig ut när bilden är tagen nerifrån tycker jag =) =O