Djurfoto iFokus

Djurfoto

Läst 53 ggr
Rådjurstoken
8

Silva, Luna och Julius

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag haft riktigt trevligt besök ute på matplatsen. Från vänster ser vi här Silva, Luna och Julius. Silva och Luna har jag inte sett sedan mitten av november, så det var riktigt roligt att få se att de fortfarande lever och mår bra. Överhuvudtaget har det varit minst sagt glest med rådjursbesök de senaste veckorna.

Rådjurstoken
5

Från vänster: Julius, Silva, Luna. Lägg märke till att Julius har fått fina, bastklädda horn. Sist jag såg honom, för ungefär en månad sedan, hade han inga horn alls.

Rådjurstoken
5

Luna har sett något.

Carmarino
0

Roligt att se dem igen. Kanske har de något annat ställe de också går till?

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Rådjurstoken
0

Så vitt jag vet finns det ingen mer som matar rådjur här i närheten. Man ska ju aldrig säga aldrig, men det vore konstigt om jag inte hade fått veta det i så fall.

Carmarino
0

#4: Då finns det kanske något ställe där det finns tillräckligt med mat ändå. Annars borde de ju ha besökt dig lite oftare.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Magi-cat
0

Så fina, roligt att se dem! 😍

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen