Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 187 ggr
Romana_12
0

Ge mig kritik :)

Jag är ny här :) Jag heter Romana och jag är 12 år.. Iallafall.. Jag har några bilder som jag gärna vill ha kritik på och säg vad jag behöver förbättra :) Kommentera Inte Förräns Jag Säger Till

Romana_12
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 1 - Min kanin Tindra

Romana_12
0

Bild 2 - Såhär ser Tindra ut när jag gosat med henne <333

Romana_12
0

Bild 3 - En hittekanin som jag kallar Stampe <33

Romana_12
0

Bild 4 - Tindra :) Nu får ni kommentera :)

pandabjorn
0

Va rolig hon såg ut på andra bilden x)

Sara87
0

Bild 1: Mkt söt :) Bra skärpa, kul motiv.
Bild 2: Bra skärpa, dock synd att ögonen inte syns, störande bakgrund. Den hade dessutom varit finare om du tagit bilden ännu mer nere på hennes nivå.
Bild 3: Hade önskat mer luft under hakan på honom. Smått störande bakgrund.
Bild 4: Supersöt pose! Älskar när djuren sitter så. Dock synd att du inte va mer på hennes nivå å synd att tassarna inte blev det, annars mkt söt bild :)

Romana_12
0

#5 - Hihi , jag vet :) #6 - Taack :D Bra att du ger kritik =)

Horsegirl
0

#1, väldigt gullig tunga hehe. Bra skärpa har du fått. Tyckte tyvärr att pipen tog över ganska mycket i bilden men det var ju inte så mycket att göra åt. Annars en fin och gullig bild.

#2, enligt mig en ganska tråkig bild. Du skrev att du ville visa hur kaninen såg ut efter att du hade gosat med den, men som sagt innan så tycker jag också att ögonen hade varit trevliga att se :D

#3, söt kanin och fin skärpa, skulle kunna beskäras lite på högersidan tycker jag.

#4, jättesöt när den står på bakbeten. Precis som #6 sa så var det synd att du inte gick ner i samm nivå och att baktassarna inte kom med. Tycker även att det var lite störande med höet eller halmen som låg längs med vänsterkanten. Men jag har själv 7 kaniner så jag vet hur svårt det är :D

Bra början tycker jag!

Romana_12
0

#8 - Tack :D