Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettertematrådarfåglar
Läst 181 ggr
Draken
4

Fåglar som flyger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar bilder på fåglar som flyger, men jag är urusel på att få bra bilder på det själv.

Kan inte ni som får bra bilder förgylla min vardag med flygande fåglar 😍

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Carmarino
0

#0: Tror inte jag hade lyckats få med så många fåglar på en bild ens. 😁

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Liz85
0

Jag behöver stalka fler fåglar ett antal gånger för att få en bra bild på en flygande fågel. Inte bara en and som visar upp sina fjädrar. 😁

Men en vacker dag borde man kunna fånga även det på bild om man är tålmodig.

Draken
1

#1: Som här då 😉

#2: Den som väntar på något gott….eller vackert…. väntar aldrig för länge 😁

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

kotarou
2

IMG_6468.JPG

Nja, kanske inte världens bästa. Brukar inte jaga fåglar, men den går in för landning alla fall. Kanske förgyller din vardag till 30% =P

Draken
1

😍

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

Liz85
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Besökte en liten vattensamling där änder och måsar brukar hålla till. Ett tag undrade jag om de ens visste om att de hade vingar, men lyckades efter mycket tålamod fånga några i luften.

Här är en "inkommande" mås samt en and som hoppar ner i vattnet från bryggan.

Carmarino
1

#6: Fina bilder. 👍

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Draken
1

#6: Jättefina bilder 😀

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis