Djurfoto iFokus

Djurfoto

Läst 280 ggr
Rådjurstoken
6

Almanacka säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Även i år har jag gjort en almanacka, "Vilda djur i Ödsmål", som jag säljer till alla som är intresserade. Priset är samma som förra året, 180 kr + portot. Skicka ett PM så får ni mitt swishnummer. Tyvärr kan inte pengarna gå till foder åt djuren på min matplats längre, för jag har ju inte kvar matplatsen i skogen. Jag får sälja för mig själv tills vidare. Men jag hoppas förstås hitta ett nytt litet hus i skogen där jag kan fortsätta med matningen så småningom. Hur som helst är alla välkomna att beställa en almanacka! 🙂

DesK
5

Jag vann den förra året och har uppskattat den mycket. Så köp den!

/Désirée

Carmarino
6

Hoppas du hittar ett nytt hus så att du kan mata djuren igen, och ta nya fina foton. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Rådjurstoken
1

Jag har fortfarande almanackor kvar att sälja. Men inte särskilt många! 🙂

Rådjurstoken
1

Nu är almanackorna slut! 🙂

Carmarino
0

#4: 👍😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker