Nordiska djur
Har ägnat en stund åt att på olika sätt hitta åt tråden där jag lagt in lite mysiga lodjursbilder. Hade vi inte nån Skansentråd eller lodjurstråd eller nåt som var rätt så aktuell?
Nåväl. Tog en liten tur på Skansen idag, och såg lite av varje, bland annat djuren. Järvarna var ute och två busade, medan en tredje verkade lite trött och visade en stor gäspning. Ett av lodjuren hade tröttnat på de gamla vanliga vyerna och Valde att sikta lite högre. Dvs. den hade lagt sig att vila högt upp i ett träd. …Tills det var dags att försöka ta sig ner igen. hihi
- Redigerat 2024-11-30 21:30 av Liz85
Vilka fina actionbilder! 🐈
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#1: Tackar!
Fina bilder. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Fina bilder, roligt att se djuren! 😍
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
- Redigerat 2024-12-01 09:43 av Magi-cat
Härliga bilder 🙂
Ja, det var fina bilder på fina djur! 👍
Rådjursboken av Rådjurstoken: https://butik.naturcentrum.se/produkt/i-daphnes-marker/
Dör sötdöden… jääääääääääääääääääääääärvarna gaaaaaaah ❤❤❤
Tog en liten tur på Skansen idag. Gässen försökte varna en när man kom, men jag undvek ögonkontakt med de, var lugn och behöll avståndet väl på deras nivå. Så de blev lite mer avslappnade när de märkte att en inte var ett hot.
Däremot var jag vänlig nog att tala om för en kvinna som räckte fram handen mot en som "fräste" att hon nog borde undvika att försöka sig på närkontakt med dem.
Fina vinterbilder på djur man sällan ser …
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Så många fina bilder. 😍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#13 #14: Tackar! :)
- Redigerat 2025-01-06 23:14 av Liz85
Riktigt fina bilder på fina djur! 🙂
Rådjursboken av Rådjurstoken: https://butik.naturcentrum.se/produkt/i-daphnes-marker/
Jag älskar den här bilden
först för att det är underbara järvar, men också för att.. det är så många stora tassar där… järvtassar är såå fina… och sååå stora…
och tycker också om bilden för att den är söt och borde vinna pris för något
- Redigerat 2025-01-07 22:35 av Grodan
Jättefina bilder. Så roligt att se djuren.