Djurfoto iFokus

Djurfoto

Läst 112 ggr
Rådjurstoken
7

Ekorre

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Under hela 2025 har jag inte fotograferat en enda ekorre. Jag har saknat dem mycket.

Rådjurstoken
8

Så mycket roligare då att börja det nya fotoåret med den här lilla sötnosen.

Carmarino
0

Roligt att åtminstone en av dem är tillbaka. 😍

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Rådjurstoken
1

"Tillbaka" skulle jag inte säga. Den här ekorren är fotograferad mer än en mil från min gamla matplats.

Carmarino
1

#3: Okej, roligt att du har lyckats hitta åtminstone en. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Vixxen
1

Jättefin!

Sindri
1

#1: Härlig bild. Det ser ut som om den studerar dig ordentligt.

kara_murray
1

Så bedårande söt ekorre!!! Fantastiska bilder!🐿🐿❤️❤️❤️

Pyttelite
1

#1: Fantastisk svansföring!

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Skeppskatten Dina
1

Så söt! 💖

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

Rådjurstoken
4

Tack för alla kommentarer! 🙂

Idag fick jag faktiskt se en ekorre till, när jag var ute i skogen på ett helt annat ställe!

Rådjurstoken
5

Det får gärna fortsätta vara lika tätt med ekorrar som tittar fram när jag är ute. 🙂

Carmarino
0

#11: Trevligt. 😊