Vilka härliga ormar du har :). Tycker mest om bild #8 :)

Det vart i stora drag det jag har här hemma =) . Har lite fler snockar och råtter, möss mm.
Ville bara dela med mig lite med mina djurfoton =)
// Jonny

vargnatt . Tackar =) . Lilla Tillda e så söt när hon ska gräva .
oj vad många djur!!!!!!!

Hehe … ja det plockar på =)
Detta är bara en av varje art som jag lagt ut . jag i snitt 2 st av varje ;)
Många! Jättefina bilder!
jag gillade Hogg Island boan ^^ Teckningen liksom fortsätter på ögat, supercoolt! Tanken på att den äter små söta gnagare överväger dock skönheten *s* Kackerlackan och spindeln är INGA husdjur jag vill ha xD ahha Men bilderna var fina =)

Tackar allihopa =)
Tyvär så måste ju ormarna ha mat dom med ….. Tycker själv inte det e speciellt kul att mata med mös mm.
Faktum är Hogg Island boorna är mina favoriter här hemma =) . Otroligt fina och trevliga att handskas med . Jag har dyrare djur hemma , men inga slår hoggarna =)
Hur får du plats med alla igentligen =O

Hehe =) Ja det va ju det ….
Jag har blivit tvungen att hyra en lokal där jag kan ha de flesta djuren . Ganska praktiskt igentligen =).
Att ha alla hemma hade inte fungerat i min lilla 2 rummare .När man skaffar hus så ska alla djuren bo hemma =D
jag hade ingen aning att man kunde blanda ormarna som campbelli x majsorm .. häftigt :D
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
Hehe koffra du har då vackra djur du…
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek