Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: fotografera-djur
Läst 181 ggr
Liz85
4

Djur i och på vatten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ut en sväng idag och träffade bland annat på denna svan.

Magi-cat
2

Vacker!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Carmarino
1

Majestätisk.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Skeppskatten Dina
2

Fin! 🦢

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

Rådjurstoken
2

Riktigt fin! 👍

Draken
2

Vacker 🥰

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Liz85
3
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Ett gäng fåglar vid strandkant. Och ett djur som inte borde befinna sig i vattnet men som gjorde det ändå.

Fiskade upp humlan som sprattlade runt mitt ute i vattnet, och lät den sen sitta och ta igen sig innan den kände sig torr nog att flyga iväg.

Carmarino
0

#6: 👍

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Draken
3

#6: Vi skall vara rädda om humlorna. De är nyttiga och fina 🥰

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

• Redigerat 2026-07-16 08:35 av Draken
Liz85
2

#8: exakt!

Småkryp fixar jag inte så bra, som myror, skalbaggar och spindlar som är närgångna. Men humlor är bara så söta. 🥰

Rådjurstoken
5

Vatten måste alla ha, inte minst när det är värmebölja. Här har en kull gråsparvar hittat den lilla dammen i kyrkans minneslund, där jag har tillbringat eftermiddagarna på en bänk i skuggan när det har varit för varmt för att vara inne i lägenheten.

Carmarino
1

#10: Fint att det finns ställen där de kan få tag i vatten. Har tyvärr inte möjlighet att sätta ut vatten här, men hade gärna gjort det om jag kunnat.