Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 194 ggr
SofieDahlberg
0

Kritik på kattbilder.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade min goskatt igår, och tänkte lägga upp dem här för att få konstruktiv kritik och se vad jag kan göra bättre. :) Kommentera inte förräns jag säger till.

SofieDahlberg
0

*

SofieDahlberg
0

*

SofieDahlberg
0

*

SofieDahlberg
0

*

SofieDahlberg
0

*

Nu kan ni kommentera.

Sara87
0

Kan inte påstå att nån av bilderna föll mej i smaken. Suddiga å ganska ointressanta tyvärr.

SofieDahlberg
0

#6 Okej.

Kavitha
0

Synd att de flesta var suddiga, men tredje bilden du lagt in var riktigt bra tycker jag.

Cydonia
0

Jag tycker om stilen, med de annorlunda vinklarna och kompositionera. Färgerna och skärpedjupet är bra också, men tyvärr är endel av bilderna suddiga. #2 är min favorit också. :)

Kristall
0

Första bilden är lite suddig på nåt sätt, ser ut som att katten har lyft huvudet en bit när du tryckte av. #1 - skärpan faller på huvudet & ena frambenet men inte resten av förgrunden egentligen. Suddig bakgrund = bra, suddig förgrund = inte så bra. #2 är jättefin! :D #3 - katten ser lite lekfull ut typ, men har ett lite tråkigt ansiktsuttryck.. #4 - bara lite mer konturer på huvudet skulle ha satt bra.. ser ut som en suddig fläck.. annars mysig bild dock. Gillar färgerna på den bilden. #5 - säger mig inte så mkt.. en annan vinkel kanske?

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)