Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-lätt
Läst 170 ggr
[Malin3033]
0

Ronja i frosten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville gärna ha lite kritik om denna bild på min hund Ronja. 7 månader på bilden. Fotad med mitt nya 300mm objektiv. :)

Helt oredigerad. Lite för centrerad för min smak. men vill höra vad ni tycker. Ris som ros. :)

Mari
0

ja den är lite för centrerad för min smak med. Sen tycker jag den är en aning oskarp, skulle vilja ha mer skärpa i ansiktet på hunden ist för på snön framför.
Är den tagen med blixt?

annars är den bra, hunden står uppställd på ett fint sätt och kollar in i kameran :) Bilden känns rätt mysig ^^

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[Malin3033]
0

jodå, en aning oskarp är den i ansiktet, blir ju lätt så när man använder 300mm objektiv.

blixten är använd ja. :)

fler kommentarer?

Ronja06
0

Lilla Ronja är lika söt som vanligt Malin! Glad Dock tycker jag den är något för centrerad även för min smak. Tror även att bilden skulle blivit bättre om du fotade utan blixt. (dock är det väldigt svårt nu då det är mörka tider tyvärr) Men allt som allt tycker jag att det är en toppen bild! Endast lite småsaker som skulle kunna fixas till. Men det är lätt redigerat. Skrattande *Min Ronja skickar en liten extra hälsning till din Ronja*

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

#3 - precis, småsaker kan man alltid hitta. det är bara att ta fram förstoringglas. *flin!*
Men visst är dem söta våra "små" Ronjor^^

Ronja06
0

#4: Jo, de är så söta våra små Ronjor :)

Mvh Emelie Förlägen