Solnedgång på Trollskär
Lite sommarkär som jag är hittade jag denna bild från i somras. Min Valp står och tittar ut mot solnedgången. Vill gärna höra lite ris och ros ang. denna bild. Tycker själv att den är väldigt fin. :)
Bilden är helt oredigerad, så därför är den sne, fick bara ett ögonblick innan valpen var borta. Men detta går ju att fixa . :)
Bilden är fotad med min kompakt kamera Canon Ixus 60, en liten och nätt kamera, men nu har jag uppdaterat mig till Canon EOS 400D efter 2år med kompakt kameran
Vilka härliga färger! De är sådär lagom dova och nästan lite hotfulla, vilket gör att det blir en väldigt stor kontrast mellan himlen och den lilla oskyldiga valpen. Du har placerat hunden väldigt fint i bilden också, nu när den är i hörnet får man leta lite tills man hittar den, vilket ger mer spänning i bilden. Men horisonten är väldigt sne och det förstör tyvärr helhetsintrycket. Prova att räta upp den! :)
#1 tackar för kommentaren! det är av sådant man lär sig. ;)
Men kan inte annat än att hålla med dig. Är verkligen stormförtjust i bilden, och det är en av dem bilderna som fick mig att förstå att allt inte beror på kameran, utan vem som står bakom också.
Horisonten är som du säger sne, och glömska mig har glömt hur man rätar upp dem igen.
Vill höra mer från andra . :)