Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-lätt
Läst 232 ggr
Moonstrike
0

Kritik på kaninbilder

Hej!

Jag vill ha lite kritik på några bilder på min belgiska jätteunge. En del av bilderna är tagna från lite fel höjd då jag har haft problem med mitt knä.. Alla bilderna är oredigerade och fotade med Nikon d80.

Kommentera inte förren jag säger till!

Moonstrike
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 1

Moonstrike
0

Bild 2

Moonstrike
0

Bild 3

Moonstrike
0

Bild 4

Moonstrike
0

Bild 5

Moonstrike
0

Bild 6

Moonstrike
0

Bild 7

Moonstrike
0

Bild 8

Moonstrike
0

Bild 9

Moonstrike
0

Bild 10

Moonstrike
0

Nu får ni kommentera!

Kan tillägga att iFokus försämrar kvalitén och att jag bara är en nybörjare med min nikon :)

KickanW
0

Jag orkar faktiskt inte kommentera när det är så många foton på en och samma gång.

Mkarlsson
0

nästa gång så kan du väl välja typ top 3 så att det blir lite lättare att kommentera ?:) men som sammanfattning av alla bilder : Kanske lite tråkiga men du har fått in en fin skärpa på kaninen,  lite tråkigt när man ser gallret bakom men det går jue inte att göra så mkt åt :)

Mvh // Amanda

[Malin3033]
0

Oj, orkade tyvärr inte kolla igenom alla, kom nog till bild 4. Men men, :) Till nästa gång så tänk på att bara visa kanske de 2 finaste så vi orkar titta mer noggrant och ge kritik så att du kan förbättra dig. :)

Gör en liten sammanfattning jag med som hamster_, tycker bilderna var fina på en söt kanin, saknar dock färg. bra skärpa. tyvärr lite rörliga bakrunder, så det kan du tänka på.

Olysios
0

störande objekt i bilden, hus, tunnlar och galler som bakgrund är ingen hit. Färgerna är lite matta ..
Nästa gång så ta max 3-4 .. ta de Bästa bilderna och inte all från fotosessionen

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Moonstrike
0

okej, tack för kritiken!

Jo, jag vet att det är många bilder, men hoppades på att ni kunde kommenterat kanske 3 bilder var, eller nåt sånt :)

annaforsgren
0

Bild nr 9 tycke jag var helskön:D fin skärpa, lite synd att kaninen inte hade vart på en annan plats:) men han ser ut att trivas

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Moonstrike
0

Tack :) det är min favoritbild med ;)