Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 229 ggr
Nicolina
0

Funkar det?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte höra med er om dessa två beskärningar funkar eller om det ser helt galet ut… har en bild jag är mkt försjust i, har visat den här tidigare i en annan tråd och fick då kritiken att den var för centrerad och därför kapat den lite på ena sidan, är det bättre nu?

Först ut är orginalbilden
Bild 1

Nicolina
0

Den nya beskärningen samt i sepia istället.

Nicolina
0

Och en huvudbild, fortfarande samma bild och i sepia. Är osäker på om rumpan ser konstig ut eller inte… för min del lutar det lite åt att det ser lite knäppt ut.

Dobben
0

Jag tycker att du ska lämna mer luft åt vänster, det håll som hunden tittar åt på #1. Kanske mindre luft åt höger istället om den blir för centrerad. tycker bilden är jättefin och söt :D

Sara87
0

Bild 1 blev mkt fin Nico, men mer luft till vänster som Dobben säger håller jag med om :)

Nicolina
0

Ojoj, här måste man gå in oftare = )
Tack för er kritik! Ska sätta mig med bilderna igen och beskära om dem, jag personligen gillar ju djurbilder centrerade - vill ha motivet i mitten, vill att fokus ska ligga på dem. Men här inne verkar alla tycka tvärtom^^

Tur att smaken är som baken, annars lär man väl aldrig lära sigt ngt nytt!

Ellsa
0

Tycker att det var bra beskärt på #0.

Nicolina
0

#6 Vad kul = )

Ellenfyrkant
0

Den sista bilden var för bred, men jag gillar inte hunden i sepia över huvud taget

Mvh Ellenfyrkant

Ellenfyrkant
0

Prövade att redigera bilden. Såhär billar jag bilden:

omgjord 1

Mvh Ellenfyrkant

Ellenfyrkant
0

omgjord 2

Mvh Ellenfyrkant

Ellenfyrkant
0