Spegel spegel
Hej!
Var ute idag i det fina vårvädret.
Självklart skulle unghonan med ut och springa och leka. Upptäckte henne efter att jag släppt ihop några kaniner, sittande på en upp o nervänd balja, och titta ner i en annan balja som stog framför henne. Sprang försiktigt fram, kom precis lagom till då hon började dricka.
Blev personligen väldigt kär i bilden, med den extremt röda tungan, som jag själv verkligen tycker gör pricken på bilden. Och spegelbilden!
Men vill jättegärna höra vad Ni tycker om bilden!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Jättefin bild!
Bortsett från tungan så är alla andra färger gråa.. men jag kan inte bestämma mig ifall det är bra eller dåligt. Men tycker att det är ganska bra ;)
I helhet mycket vacker och stämningsfull bild!
Tycker dock den verkar utfrätt samt att pinnen vid hennes morrhår på vänster sida stör väldigt mycket. Och för mig känns det som om tungan är overkligt röd.. eller vad man ska säga, just den röda tungan passar inte in i stämningen.

Bilden var otroligt vacker :) Men jag gillar inte tungan, ser ut som en plastbit eller något.
Fint fångat men den var lite överexponerad och tungan ser ut som den är inklippt :P Testa att göra den svartvit så tror jag att den skulle bli lite bättre :)
Tack så mycket för alla kommentarer!
#3 + #4 Själv är jag mycket förtjust i den extremt röda tungan, det är den som gör hela bilden till en hel bild, tycker jag.
Men tack för kommentarer o idéer med svartvitt ändå!
MVH
#5 alla har vi ju olika smak. ;)
#6 Det är väl tur det, annars skulle jag ju inte fått ut något på bilden? =D asså jag menade inget illa, om ngn tog det så? xd
MVH
#7 jag tog det absolut inte illa, tävrtom håller jag med dig, fy vad världen skulle vara tråkig om alla tyckte lika dant
#8 Vad bra :)
Mer kommentarer =D?
MVH

Älskar bilden!
Underbar bild! Blev förälskad på en gång.
#10 & #11 Roligt att höra hörrni! ;D
MVH