Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 476 ggr
Ellsa
0

Kritik - katt.

Ni får gärna kommentera och kritisera :)

Ellsa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 1

Ellsa
0

Bild 2

ElinH
0

Jag tyckte att båda var riktigt snygga! Bra jobbat! :)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Ellsa
0

#3 Tack :D

Kazibum
0

Jätte fina bilder, men jag gillar bäst när man går ner till samma höjd som katten när man fotar. Inte alltid, men ser gärna inte ner på dem när jag tittar på ett foto, vill se världen i deras vinkel :)

Sara87
0

Jag gillar bilderna, speciellt den andra. Jag brukar, precis som Kazibum, föredra bilder i djurets nivå, men i bild nr 2 så gör det inte så mkt att det inte är exakt i kattens höjd.

Ellsa
0

#5, #6 Tack!

Olysios
0

Jag håller med 5 om höjden .. och sen så hade det varit bättre om huset varit rakt nu känns första bilden lite sne .. inget som förstör bara lite små fel .. tycker jag :)

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Ellsa
0

#8 Tack!

[Malin3033]
0

Jag kommer in och tycker lite jag också :)

#1 - otroligt fin, min favorit. tyvärr stör jag mig lite på att kragen på katten blev så otroligt vit, det smälte ihop med munnen.. hoppas du förstår vad jag menar. kanske beskära den något på högra sidan så att den inte bli så centrerad + att det blir mer "luft" åt det håll katten tittar åt.

#2 - också väldigt fin, men önskas att den fotades i kattens nivå. självklart föredrar vi alla olika. Lite för centrerad för min smak. Vet själv hur svårt det är att fota svart/vita katter i vit snö. Tycker du lyckats bra även om den kanske är något mörk.

toppen bra jobb!

Ellsa
0

#10 Tack!

Ellsa
0

Vad tycker ni om denna? :)

Oriel
0

Underbara bilder!

-' Rebecca Johansson

Ellsa
0

#13 Tack så jättemycket! :)

[Mqvist]
0

Tycker det var härliga bilder, men vill att du ska komma i ögonhöjd med katten nästa gång, annars, fintfint.

Ellsa
0

Denna då? ;)

Mkarlsson
0

16# häfiiihg :D

Britt-Marie
0

Fina bilder. Har själv katt som jag har många bilder på.

Ellsa
0

#17 Tack!

#18 Jaha okej.