Misslyckad bild
Den här bilden knäppte jag igår när grannens katt lekte, vilket var svårt då hon sprang iväg varje gång kameran lät.. Den blev helt misslyckad, alldeles för ljus. Det borde egentligen kameran fixat eftsm jag hade den inställt på auto.. Jaja, redigerade den och vill gärna höra vad ni tycker. Tycker den blev helt okej, jämfört med orginalet..
Orginalet
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Jag tycker om båda bilderna lika mycket. :) Tycker inte orginalet blev misslyckat? Visst, det blev lite starkt ljus men det passar nästan.

Nja, bakgrunden i #1 är lite konstig.
#3 - Om du menar marken kan jag inte göra nått åt, det är gräsfläckar har jag för mig..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Jag gillar faktiskt den första bilden mest. Den är riktigt bra! Den redigerade tycker jag känns lite kuslig i.o.m. att den är så mörk- som om katten var överkörd eller nåt. 
Wiviann

Gillar den regigerade bilden jättemycket! Gillar att det är lite ljust runt katten - lite som om det kyser om den. Tycker det blev lite spänning och mystik kring bilden till skillnad mot orginal som känns för ljus och tråkig…
#6 Håller med!
#5 - Det är meningen att den ska vara mystisk och så ;) Jag kan intyga att katten är helt levande! ;D
#6 #7 - Tack! :D