Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 6150 ggr
-Chilli
0

spindel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag lyckades fota en äcklig spindel vi hade på dörren ^^. har annars lite fobi för spindlar men jag hade ju kameran i handen så varför inte passa på? (:

ni får gärna ge kritik men inte allt för hård eftersom jag är nybörjare xP

Anneliearvidsson
0

häftig, men jag hade nog gillat den mer om det var fokus framför  :)

Granatapple
0

Usch vilken äcklig sak, men bra fångat! Håller dock med förgående om att skärpedjupet skulle kunna vara lite längre. Dessutom smälter spindlen in lite för väl i bakgrunden.. men å andra sidan vill man ju inte gärna flytta på den, haha :)

madde91
0

Åh, så gullig :)

Puma77
0

Det är en lockespindel o visst de kan bitas;)

//Pia

JimJ
0

Fy vad äcklig! :-)

Jag har också fotograferat en spindel en gång. :-)

Anna
0

Usch!

Även jag fotograferar spindlar ibland - med stativ - annars skakar jag så mycket att hela bilden blir oskarp. :) Här är en gröning som åt en fluga, jag snodde syrrans EOS 300D och hennes Sigma 50/2.8.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Puma77
0

Har även jag fångat en "locke"

//Pia

KuroTenshi
0

Fyy vad äcklig!! >< hatar spindlar! men bilden blev bra, tycker ja! ^^ Även om jag ryser.. hehe.. Oskyldig

-Chilli
0

haha, jaa, spindlar är inte så mysiga! men bra bilder ni tagit! :D

Puma77
0

#0 ser nästan ut som om det skulle vara kvällsol på din bild. Därav det lite gula o varma ljuset. Kanske lite kort skärpedjup men jag tycker du lyckats bra i alla fall.

//Pia

-Chilli
0

ja, det va på kvällen jag tog fotot ^^ tack så mkt!

Cuyi
0

*ryser som bara den just nu*  #4 Vadå lockespindel ? vad är det :P (eftersom jag har en riktig FOBI, så vet jag inte så mkt om spindlar)

Puma77
0

Lockespindel-Phalangium opilio kan bli 5-9 cm och är vanlig på marken, källare och uthus.