Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 357 ggr
Ronja06
0

Tacksam för kritik!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle bli jätte glad över lite kritik på denna bild som jag fotade igår då jag var ute på promenad med min hund. Personligen blev jag rätt så nöjd över bilden, men finns det något som ni ser som jag kan förbättra? Tacksam för kritik!

Mvh Emelie Förlägen

saaraah
0

Vilken härlig bild! Gillar fägerna!
Vet inte om det finns något du kan förbättra med den här bilden, jag tycker den är bra som den är :)

Ronja06
0

#1: Tack så mycket! Skrattande

Någon mer?

Mvh Emelie Förlägen

fridak
0

lite mer skärpa på huvudet. håller med om att färgerna blev bra:)

KickanW
0

Den är fin. Men inte så mycket mer. Vad vill du säga med bilden?

Det är ingen direkt fokus på någonting utan hunden smälter in i bakgrunden, färgerna är ganska trista och hunden är dessutom precis i mitten av bilden vilket gör det hela lite tråkigt.

Prova att experimentera mer! Lycka till :)

Ronja06
0

Tack så mycket för kritiken! Skrattande

#4: Ingen aning riktigt vad jag vill säga med bilden. Då jag fotade bilden ville jag dock ha en bild på Ronja där man ser hennes ansikte, som jag sedan kunde lägga ut på min hemsida. Personligen tycker jag om jag färgerna Glad Tack för kritiken!

Mvh Emelie Förlägen

KickanW
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade nog valt att ha såhär istället (andra bilden).

Gjorde om lite väldigt fort, men du hade beskurit lite mycket så det blev svårt.

Ellsa
0

#6 Fint ljus, men lite överskarp.

saaraah
0

Jag tyckte orginalversionen var bäst :) Tycker inte hunden smälter in i bakgrunden…

Migoff
0

Fin bild, men hundens färger smälter som sagt var in i bakgrunden. Testa att bara redigera up hundens färger lite och låt bakgrunden vara så blir de nog bättre.

Ronja06
0

Tack för all kritik!

Jag ska nog ta och redigera bilden lite senare idag. Den är trotts allt helt oredigerad. Skrattande

Mvh Emelie Förlägen